www.ewip.fora.pl
Forum kierunku EWiP z terapią pedagogiczną Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj

Projekt - analiza podręczników

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.ewip.fora.pl Strona Główna -> ROK 3 sem.1 / Metodyka edu.MATEMATYCZNEJ w 1-3
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat

Autor Wiadomość
Kasia Kurowska
Administrator



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chechło/Katowice/Kielce

  Wysłany: Pią 11:32, 30 Paź 2009 
Temat postu: Projekt - analiza podręczników

Heloł...
dziewczyny z 2,3,4 grupy...

Mamy prośbe odnośnie tego projekty ostatniego na matme. Czy któraś może mi wyjasnić płaszczyzne heurystyczną tak jakoś w szybkim locie? bo nie do końca zrozumiałysmy to z Karoliną i myśle że nie tylko my i nie wiemy jak się zabrać do analizy pod tym kątem. Tam są jakieś podpunkty że np.algorytmy, analogie itd. ... wyjasnijcie prosze jak Wy to zrobiłyscie.

Czy któraś omawiała może podręczniki "Już w szkole" ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Ola Jamrozik
Męczennik



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

  Wysłany: Pią 18:10, 30 Paź 2009 
Temat postu:

a to jest taki żółty z mac edukacja ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Ela Kmieć
Kliptuś Bajduś



Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

  Wysłany: Pią 18:34, 30 Paź 2009 
Temat postu:

kasiu heureza to coś takiego: jeżeli w zadaniu jest przykład jak to rozwiązać i dalej są przykłady aby dziecko je rozwiązało na podstawie przykładu tak samo to jest zadanie typu heurystycznego. mam nadzieję ze zrozumiałaś. jak nie to pisz jeszcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Ewelina Łukawska
Nieźle się rozgadała...



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzechów

  Wysłany: Pią 22:56, 30 Paź 2009 
Temat postu:

A coś takiego miałam napisane z tego co ona mówiła, że rozpatrując płaszczynę heurystyczną to patrzymy na to, czy sa podone schematy (wzory) rozwiązania, albo czy dziecko nastepne zadania może rozwiazać przez analogię do poprzednich, czy np sposob rozwiazania jest nietypowy i dziecko wcześniej mogło w ten sposób nie rozwiązywać zadań

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Kasia Kurowska
Administrator



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chechło/Katowice/Kielce

  Wysłany: Sob 12:26, 31 Paź 2009 
Temat postu:

No ok, to rozumiem, ale czy podawałyście przykłady takich zadań do poszczególnych ptk np.analogia, algorytm i te inne? czy tylko omowiłyście to że np. występują zadania gdzie jest wcześniej podany wzór postępowania, albo nie występują itd

Bo mnie chodzi bardziej o to...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Ela Kmieć
Kliptuś Bajduś



Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

  Wysłany: Wto 9:54, 03 Lis 2009 
Temat postu:

my podawałyśmy tylko przykłady zadań

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.ewip.fora.pl Strona Główna -> ROK 3 sem.1 / Metodyka edu.MATEMATYCZNEJ w 1-3 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group | | autumn Style by ArthurStyle
Regulamin